dilluns, 15 de gener del 2018

REVISTA MENSUAL SKORPIO Nº 42 LA 1ª INDEPENDENT DEL MARESME GUARDONADA EN POESIA GENER 2018 PÀG. 2 " QUE NINGÚ M'ATURI " JOSEP GARRIGA

42 “ QUE NINGÚ M’ATURI “ DIARI MARESME.
Que ningú m’aturi
Per Josep Garriga, a FiccionsSanta Susanna13 de des. de 2017
Josep Garriga

Que ningú m’aturi.
De vegades, les paraules són insuficients
per expressar els nostres sentiments.
Hi ha moments
que els nostres cors
s’aturen en un impàs ansiós,
on les veus s’apaguen.
I els sentiments s’amaguen;
en lloc d’esclatar cantant,
la vida que brota dels ulls
i dels llavis musicant.
Són tan plens de felicitat
els nostres propòsits
que besen,
com rius a la mar.
.
Que ningú m’aturi.
Que ningú em reclami.
Que el firmament es pari
si no soc capàs d’estimar-te
fins més enllà de l’existència.
Fins on ningú hi arribat mai.
Quedant curt el punt més llunyà del espai,
on només s’arriba de la mà,
de l’amor etern.


Josep Garriga

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada