dilluns, 31 de juliol del 2017

REVISTA MENSUAL SKORPIO Nº 37 LA 1ª INDEPENDENT DEL MARESME GUARDONADA EN POESIA. JULIOL 2017 PÀG. 4 " SENSA BATERIA " JOANA TORRES + FOTO

SENSE BATERIA
Arriben les vacances, no per tothom, és evident, però a Mataró, d'ençà que jo tinc memòria, i amb 55 anys ja en tinc una mica, sempre s'han començat les vacances per la festa major, Les Santes!
Arriba la forta calor, ni que ara mateix, mentre escric això, ja en fa un munt, arriben les ganes de gresca, de soparets, de xerrades en família i amics, sense patir per l'hora... en fi, arriben uns dies de goig, almenys ho són per mi.
Ara, ja fa uns anys, no és tan tradicional, les vacances, es reparteixen en moltes empreses, ara tu, ara jo, per sort, a la meva, tanquem portes.
I sort que és així!
Ja fa un temps, diria uns anys, arribo sense forces, esgotada, psicològicament feta un "guiñapo", tinc una feina on regnen les tensions, el dia a dia, de vegades, em resulta esgotador, del tot. I sort, que de moment, no hi ha eleccions!
Vas acumulant, veient, escoltant, i just en plegar, peto, del tot.
He, literalment, acabat la bateria, les piles, les forces i sobretot, la paciència!
I tinc sort, sí... en tinc, m'agrada la meva feina, malgrat tot, em considero afortunada, ni que de vegades.... bé, com diria algun polític... "Ara no toca"...
La primera setmana de vacances no desconnecto, estic sempre en tensió, però a partir de la segona, i com diu una bona amiga, a viure i oblidar.
De normal, arribo a vacances amb molts projectes, idees, lectures pendents, ganes de mil coses. Entre d'elles, quedar amb tanta gent com li dec un cafè, pagui qui pagui, la falta de temps, ni que sembli una excusa, de vegades és un greu impediment. I cuinar!
No cal dir que també ganes de caminar, aquest esport quasi "olímpic" que practico i que interrumpeixo, sovint, per fer imatges com la que encapçala aquest escrit. Què n'és de bonic el Maresme!
Estic esgotada, del tot, em calen vacances i de les bones, d'apagar el mòbil i no mirar correus, no mirar gaire bé premsa, no saber, quan torni seré un xic més vella, que no "bella", ja em posaré al dia.
Ara mateix, ja em perdonareu, perdo el món de vista!
Bon estiu a tots i totes.
Ens llegim al setembre!

Joana Torres




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada