dimarts, 28 de març del 2017

REVISTA SKORPIO Nº 33 LA 1ª INDEPENDENT DEL MARESME MARÇ 2017 PÀG. 17 ESPORTS " NIVELLS DE PADEL " CALELLA


GUIA DE NIVELLS DE PADEL

 

0 (iniciació) : mai havia jugat a padel ni a tenis anteriorment, he jugat pocs partits de padel. Se fer el drive i el reves amb dificultat.


1 (C-) : he jugat alguns partits pocs partits i alguna americana de nivell c. Se fer el drive i el reves. Torno amb dificultat les
parets. Em costa pujar a la red per fer voleas. Nose on mahig de colocar a la pista a vegades

2(C) : jugo un o dos partits a la setmana, jugo americanes del nivell c.se fer el drive i el revés i puc direccionar la pilota a vegades.
Torno la majoria de parets amb alguna dificultat. Pujo a la red, però em costa definir punts a la red i fer be la volea.no se fer
la bandeja ni el smash correctament. Em costa posicionar-me a la pista

3(C+) ;jugo habitualment americanes nivell c, i algun torneig ameteur. Puc direccionar la bola la. Majoria de vegades desde darrera,
i pujo a la volea per atacar. Quan em tiren globos em costa tornarla de bandeja, o de smash . A vegades, em fan punt per no saber
on colocarme dins la pista

4(B-): domino bé el joc defensiu i els globos. Direcciono be la pilota desde darrera. A la volea em costa acabar punts, pero torno
molta pilota dintre. Estic perfeccionant la bandeja i el smash, em costa direccionar la bola quan me la tiren de globo. Posicionalmet
se on mhaig de colocar.

5(B): jugo algun torneig federat. domino be la defensa. A la red, se fer les voleas correctament i acabo punts. Tiro bandejas direccionades
la majoria de vegades i entenc perque serveixen. Se fer el smash amb potència i acabo punts. Posicionament conec on mhaig de situar
en cada moment.

6(B+): jugo asiduament. Participo en torneigs o equips federats. Defenso molt bé, ataco la red sempre que puc. Faig la bandeja amb
efecte, i els smash algun cop la puc treure per tres. Conec la tecnica d'execució del smahs per tres i de la bandeja amb efecte.


7(A): he jugat molts torneigs federats. Porto mes de 8 anys jugant a pàdel i participant en torneigs importants, i he jugat a tenis
desde petit. Soc monitor de padel o tenis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada