dimarts, 28 de març del 2017

REVISTA SKORPIO Nº 33 LA 1ª INDEPENDENT DEL MARESME MARÇ 2017 PÀG. 7 " SOC FELIÇ " JOSEP GARRIGA


“ SOC FELIÇ “

Sé que el meu pensament,

vole constantment,

en ales del nostre amor.

Mai et preguntaré si vols,

t’ho donaré tot.

El cor ja el tens.

Agafa aquest petó,

posa’l sobre els teus ulls,

somriu i pensa en mi, com jo faig amb tú.

Arrauleixo les tevés sines,

acarono la teva pell, tendre i suau permanent.

Dono una volta al firmament i no trobo doncella més formosa,

més adient, que la noia dels meus pensaments.

Si dic que t’estimo, és el que sent el meu cor,

si dic que vull pasar amb tú la resta de la meva existencia,

és el que sent el meu cos,

si et dic que demà es tard per jugar,

somriure, cantar, ballar, i passetjar agafats de les mans,

és el que sent la meva pell,

si et dic que estic enamorat,

és el que sent tot el meu ser.

Doncs riu amb mi, viu el moment,

viu la felicitat que ara ens ha trovat.

No et moguis, viu aquest aire màgic,

paladejal i crida amb mi; soc feliç!!!.

Josep Garriga

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada