dijous, 10 de novembre del 2016

REVISTA SKORPIO Nº 29 LA PRIMERA INDEPENDENT DEL MARESME NOVEMBRE 2016 PÀG. 3 LA VERITAT DE SANTA SUSANNA "CARTA DE RECLAMACIÓ I DENUNCIA A LA ALCALDIA DE SANTA SUSANNA" JOSEP GARRIGA


CARTA DE RECLAMACIÓ I DENÚNCIA A L’ALCALDIA DE SANTA SUSANNA

ATENCIÓ!!!  Une de les veritats de Santa Susanna.

Joan Campolier ha actuat sense ética i sense respecte per alló q’és d’un altre!!!. Com ha ciutadà i com alcalde t’he que rectificar.

L’any 2009 jo Josep Garriga vaig crear i fundar el Club i l’Escola d’Escacs Skorpio, entitat dedicada a fomentar el joc educatiu dels escacs a Santa Susanna i arreu del Maresme.

L’alcalde Joan Campolier em va deixar part del primer pis sobre l’antic Casal d’Avis, per poder dur a terme les tasques de desenvolupament.

Un cop jubilat, vaig considerar que els escacs és un joc genial, cultural, molt convenient per desenvolupar els cervells dels més petits i també dels més grans, inclús és una medecina contre l’Alzeimer.

El Club i l’Escola d’Escacs Skorpio han estat dedicats exclusivament a ensenyar gratuïtament el joc dels escacs, sense cap ànim de lucre.

Durant més de sis anys he dedicat més de 1.500 hores a ensenyar els alumnes. S’han realitzat més de 40 esdeveniments, torneigs, simultànies etc. Varios a nivell internacional. Santa Susanna ha gaudit de figures mundialment reconegudes com; El campió d’Espanya, campió d’Europa, diversos campions regionals i ex-campions nacionals i internacionals, etc.

També en el mateix Club Skorpio s’han celebrat anualment diversos campionats de Catalunya infantils, junior i sènior, organitzats per la Federació Catalana d’Escacs.

També es va aconseguir que el Campionat de Catalunya d’escacs de veterans organitzat per la Federació Catalana d’Escacs es fes durant anys consecutius en un dels hotels de Santa Susanna.

Doncs bé, senyors lectors, després d’aquesta dilatada experiència i generosa tasca compartida amb el poble i pel bé de la ciutadania.

L’any passat un dia de cop i volta, en anar al Club a donar les classes i preparar un altre esdeveniment important, em vaig trobar amb paletes demolint el pis i fent obres. I a més, amb les obres tot el material de l’entitat i també el meu personal, com ara diversos jocs d’escacs artesanals d’amics col·leccionistes, més 60 exemplars del llibre bilingüe que vaig editar l’any 2013 “Sensacions a la pell“ van desaparèixer!!!.

Tot, sense que ningú em comuniqués l’enrenou, el desmantellament, l’espoliació.

 

 

Un cop comunicat el meu disgust personalment al alcalde Joan Campolier, em va dir que ho sentia, però que no sabia on eren les meves pertinences, ni les del Club i Escola d’Escacs Skorpio.

I, fins ara, després de moltes reclamacions fetes personalment, la seva resposta sempre ha estat: Ja t’ho miraré!!!.

Això és intolerable i denunciable.

La meva primera obra literària “Sensacions a la pell“ la vaig dedicar a Santa Susanna i al seu poble. Aquests 60 llibres els vull recuperar, són meus, els he pagat jo, i no puc permetre que ningú els tiri a la bassa, els meus lectors me’ls estan demanant, els necessiten.

Joan Campolier:

Per la teva dignitat com a ciutadà i com alcalde, tens l’obligació de fer tornar al seu propietari el que és seu. Busca, fes el que tinguis que fer, però soluciona l’error que vas cometre, sense avisar al propietari per tal que recollís el contingut personal que estaba en el Club, abans de fer les obres.

No crec que sigui agradable que el poble sàpiga de les teves debilitats, de les teves irresponsabilitats, de la falta d’ética, i sense respecte per alló q’és d’un altre.   A més del saqueig, has privat al poble d’un servei que no tindrà mai més. Santa Susanna ha gaudit durant més de sis anys del millor espectacle d’escacs de la seva historia. I això fa un any que els hi vas prendre.

Espero de la teva persona una disculpa, un reconeixement, i per descomptat, la devolució del 60 llibres i del dos jocs d’escacs artesanals de col·lecció, que tinc que tornar als seus propietaris.

Confio que ho trovis i m’ho retornis. No amaguis el cap sota l’ala d’un error enorme, q’has comés.

Aquestes pertinences son meves, personals, no tenen res a veure amb l’Ajuntament.

Josep Garriga

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada