dimecres, 10 d’agost del 2016

REVISTA INDEPENDENT SKORPIO Nº 27 AGOST 2016 PÀG. 4 CARTES D'AMOR " GAVINA " JOSEP GARRIGA


Cartes d’amor: ‘Gavina’

Per Josep Garriga, a Ficcions29 de juny de 2016

.

Es mou el temps, o només són les muntanyes
que arrosseguen cels i terres?

Fa ja un any que vas voler provar una altra
manera de volar, solcant els teus mons, els
teus mars, els teus cims.

Vas voler travessar fronteres entre altres
continents, vas voler aconseguir nous
descobriments, viure noves experiències,
altres vivències.

Dius que ets feliç, quin goig!, però m’agradaria
saber dels teus dolors, de les teves passions.
Sé que tens prou virtuts, per embolicar l’ànima
de qualsevol ésser vivent.

.

Vola gavina meva, ara és el moment;
continua, no paris, segueix volant,
fins que et manqui l’aire, fins que no puguis més,
fins que em trobis, sí, allà… al firmament,
allà on els somnis es fonen en un esquitx màgic,
permanent, envoltat de somriures alegres, senzills,
transparents.

Si mai un cop en els teus recorreguts, plàcids,
impecables, sorgeix un motiu d’angoixa, o desviament, per manca de forces, o cecs pensaments, no dubtis mai a buscar-me, sempre tindràs el meu ajut, el meu suport, el meu amor; la meva mà serà a
la vora, per servir-te, recolzar-te i estimar-te.

.

Que el teu vol, únic, sublim, espectacular, inimitable,
superi totes les estrelles, totes les expectatives.
Vola gavina meva, l’univers t’està esperant;
sorprèn el món amb un instant.

Josep Garriga

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada