divendres, 1 de novembre del 2013

REVISTA SKORPIO Nº 16 OCTUBRE-DESEMBRE 2013 PAG. 18 HUMOR-SOCIS-ACTIVITATS

LA PRIMERA REVISTA DEL MARESME Núm. 16 - Octubre/Desembre 2013 11 HUMOR La nevera Normalment no m'he preocupat del llum de la nevera, pero amb l' excusa que estic de vacances i alguna vegada entre cervesa i cervesa em dóna per pensar, mira per on tinc un dubte que no em deixa viure i que comprenc que és una cosa així com meya, pero ... és que no dormo. I és la següent, a veure si m'ajudeu: ElIlum interior de la nevera esta sempre ences, o esta apagat i s'encén automáticament quan obres? Anem a veure. Quan la tanques s' apaga o es manté ences? Perque el que és clar és que jo apagat no el veig mai, pero mai, en la vida he vist jo aquest llum apagat. Qui em pot garantir si esta ences o apagat. Que jo sapiga ningú, de moment. Jo cree que s'encén automaticament, no per res, solament per aixo que diuen que vivim en un món d'intel-ligencia artificial, és clar, perque després ... , per molt que he mirat no veig jo ni botó ni clavilla; pero com quan l' obro no el veig apagat ni una milionesima de segon ... , dones ja gairebé estic per assegurar que esta sempre ences. No sé, pero em treu tan de polleguera aquest assumpte que fins i totm' he apropat a la vora la porta, i per on tanca el que veig és una goma, una especie de junta, ni separant- la amb un ganivet puc veure-ho, perque el que em trobo és amb el lateral de la porta que encaixa perfectament i es impossible veure si elIlum és apagat o ences, Fins he arribat a pensar que travessant una barra de ferro d'un costat a un altre a través d'aquest lateral, o perforant la porta, que potser així veig com esta el condernnat llum amb la porta tancada. I així estic, que fins i tot de vegades, de nit, si vaig a buscar aigua, faig com una especie d'intent a 1'agafador de la porta de la nevera així: «A veure si obro i t'enxampo ... , a veure si obro i t'enxampo ... , a veure si obro, a veure si obro ... ». I res. Que he d'enxampar home, que he d' enxampar ... ! ! !, el que enxamparé sera un refredat de tant obrir i tancar la condernnada nevera. Quin estiu que m' esta donant aquest any la nevera. Iosep Megias Verges COMPONENTS DEL CLUB SKORPIO ACTUALITZATS STA. SUSANNA - PINEDA - CALELLA Fund President Soci n" 01 Josep Antoni López Garriga Sot President 02 Jaume Sanmartín Arnijas Secretári 03 Jose M. AveIlaneda Guri Tresorer " 04 Oriol Arranz Surinyach Vocal " 05 Pedro Florez del Estal Soci Honorífic Manel Martín Senior 06 Josep Aguilera Quesada Senior " 07 Joaquín Garriga Turró Senior " 08 Ramón Herrando Vilagrasa Senior 09 Ramón Cobo Samprón Senior " 10 Agustí Altafulla Sanz Senior 11 Josep Onna Amargant Senior 12 Enric Ros Carreras Senior " 13 Jose Ramos Femández Senior " 14 Mateo García Ribas Senior " 15 Maite Texidó Constans Senior 16 Julia Gómez Senior 17 Caridad Heredia Femández Senior 18 Josefina Guirau Pelayo Senior " 19 Willy Von Allmen Senior " 20 Amparo Ortega Orenes Senior " 21 Albert Otero Moratiel Infantil " 50 Carles Pereira López Infantil " 51 Guillem Vilar Bastida Infantil " 52 Gerard Sanmartín Martín Infantil " 53 Roger Sanmartín Martín Infantil 54 Jian Corratge Montes Infantil " 55 Elena Bonada Navarro Infantil " 56 PoI Comas Ripoll Infantil 57 Llibert Guzman Albacar Infantil " 58 Isaac Verdura Bresolí Infantil 59 Sergi Puijolras i Imbert Infantil 60 Miquel Puijolras i Imbert Infantil " 61 Gerard Pujolras i Imbert Infantil " 62 Yasín El Ouahi Infantil 63 Florencia Da Silva Méndez Infantil 64 Alejandro Miranda Muñoz Infantil 65 Xavier López Trenzado Infantil " 66 Carlos López Trenzado Infantil " 67 Nitin Kumar Chandnani Infantil " 68 Federico Javier Sicilia Ocampos Infantil " 69 Marcal Roig Mollfulleda Infantil 70 Oscar Cassals Alarcia ACTMTATS QUART TRIMESTRE 2013, CLUB-ESCOLA D'ESCACS SKORPIO Tot l'any l'escola d'escacs Skorpio, cl Sant Ramon, 2, Ir, dóna classes d'escacs gratuites per a tothom, petits i grans, per aprendre o per a millorar el joc, dissabtes de 10 a 12 h. Atenció!, ara també al restaurant Grouchos de Calella, diumenges d' 11 a 12.45 h. Truqueu al Josep, 663 552 830. "Escacs a la carta", nou servei del club d'escacs Skorpio de Santa Susanna, un servei únic en el món deIs escacs! Pots jugar a escacs, només cal trucar al Josep, 663 552 830, i si no disposeu de contrincant, us el facilitem, i de nivell mestre d'escola. Horari de dilluns a divendres de 17 a 19 h. 22-9-13, XXII open Skorpio a la placa Catalunya de Santa Susanna. Partides rapides, 10 minuts per a cada jugador. A les 9.45 h, sistema suís. Inscripció, 3 €. Places limitades, truqueu al Josep, 663 552 830. Trofeus-regals per a tothom. Tots els open Skorpio van acompanyats d'una exposició. Col-lecció fantástica de jocs d'escacs de tot el món: artesanals, originals, manuals, etc. Molta atenció!, el gran mestre internacional Michael Oratovsky ens brindara simultanies durant dues jornades, els dies 12 i 13 d'octubre a les 10 h. A la placa Catalunya de Santa Susanna podreu gaudir amb el seu joc! Places limitades, truqueu al Josep, 663 552 830. Es repartiran recordatoris per a tothom.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada