divendres, 16 de desembre del 2011

REVISTA SKORPIO nº 9 pag.10 TRES CUENTOS - INDIGNEU-VOS

LA PRIMERA REVISTA D'ESCACS E INTERES SOCIAL
Gener2012
LECCIONES DE GRANDES EMPRESAS
-Un cuervo estaba sentado en un árbol, sin hacer nada en todo el dia. Un conejito lo vió y le preguntó ,"¿puedo sentarme con tigo sin hacer nada todo el dia?" El cuervo respondió: "Claro, ¿por qué no ¿". Así que el conejito se sentó en el suelo, bajo el árbol, y descansó.
De repente apareció un zorro que saltó sobre el conejo ... y se lo comió. Moraleja: para pasarte el dia sentado, sin hacer absolutamente nada, debes estar sentado ... muy, muy arriba.
-Un pavo charlaba con un toro. "Me encantaría ser capaz de subir a lo alto de ese árbol" suspiraba el pavo, "Pero no tengo energías". "Bien, ¿por qué no pruebas mi estiércol?" replicó el toro. "Está cargado de nutrientes". El pavo comió un poco de estiércol y comprobó que, efectivamente, le daba fuerzas para alcanzar la primera rama del árbol. El dia siguiente, tras
comer un poco más, subió a la segunda rama. Tras dos semanas, estaba orgulloso, en lo alto del árbol. Muy pronto lo
divisó un granjero ..... que inmediatamente, lo derribó de dos tiros. Moraleja: La mierda puede alzarte a la cumbre, pero no te mantendrá allí.
-Un pájaro volaba hacia el sur para invernar, hacía tanto frio que el pájaro, helado, cayó al suelo agotado.
Mientras estaba tendido en el suelo pasó una vaca y dejó caer unas boñigas sobre él. Envuelto en el montón de estiércol, el pájaro se dio cuenta de lo cálido y agusto que estaba allí. Se sintió tan feliz que empezó a cantar, un gato se acercó a investigar. Descubrió el pájaro bajo el montón de estiércol , lo desenterró y rápidamente se lo comió. Moraleja: No todo el que te saca de la mierda es tu amigo.
Cuando estés con la mierda hasta el cuello ... ¡mantén la boca cerrada!.
J. A. López Garriga
INDIGNEU-VOS
La frase més repetida últimament, pero per aixo no deixa de ser important, davant de la crisi salvatge que estem patint, de la qual no se n'escapa ningú, hi ha una pregunta que es fa el ciutada, que fan els polítics que no se n'assabenten? O en que pensen?
Posaré un exemple, visc en aquesta meravellosa comarca, coneguda per maresme nord i que una part esta envaida per les forces de l'ordre público M'explico. En 5 quilometres hi ha cinc casernes de policia, local, guardia civil i mossos d'esquadra.
Malgrat de mar, caserna de policia local d'últim disseny.
A santa Susanna ocupa el millor espai de l'ajuntament, i passaren els serveis tecnics a un altre edifici.
Pineda de mar, edifici nou, per a la policia local i un altre d'últim disseny per als mossos d'esquadra.
Calella de la costa, edifici pera la guardia civil amb parquing d'ús exc1usiu, policia municipal en un edifici polivalent anomenat
Can Llobet.
5 Quilometres, cinc casernes, cadascuna com un regnat de taifes, ben equipades amb els seus corresponents radars, repressius i escurabutxaques. Sergents i caporals a dojo, tant com guardies i policies, mentre els ciutadans, especialment els agricultors, són espoliats amb una onada de robatoris a les nostres explotacions. Ens roben cables, motocultors, radials,bombes de reg, etc. Són robatoris que van més enlla del cost del producte sostret, perque impliquen perdues de producció i els costos de reposició del material.
I els polítics callen, callen, callen ... , només se'ls ocorre retallar l'educació, sanitat i prestacions socials. Per on va aquest país tan meravellós que és catalunya?, amb aquesta casta de polítics que no són capacos d'agafar la vaca per les banyes, i el que fan és agafar-la per les mamelles. Quina pena.
Joaquim Creus Valls

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada