dijous, 8 de desembre del 2011

REVISTA SKORPIO nº 8 Pàg. 7 SENSACIONS EL GATET EIXERIT IV

Pàgina7 SKORPIO 8 Octubre 2011 SENSACIONS “ EL GATET EIXERIT IV “ Atenció ¡ menus mal q’us vaig presentar el “Correterres” perque desde el dia de la foto ja no le vist més, no sé si es perqué el va asustar la cámara o ¿perqué?, el cas es que el únic que continua no sols venin sino també están per la casa i el hort es “l’Eixerit”. No us extrañi que el “Correterres” con que li agrada tan corre, no para quiet, i corre molt are pudé para qui sap on, clar que podriem pensar que si en contes de corre en línea recta u’he fet en cercle, are pudé està a punt de tornar o està aprop, poro si u’he fet en línea recta are pot estar al meins en el país de “ Nunca Jamàs “, ¿us enrecordeu del Peter Pan?.
Quí sap a aquestes hores tot es posiple, esclar que els gatets no volen poro la imajinació si, i si se la trobat al-lumilló are està en el baixell del Capitàn Garfio intentan recuperar a la Campanilla, bueno poro aixó es un altre historia.
Tornan al nostre poble, es curios veure em quin cariñu em tracte “l’Eixerit”, sempre que vaig al jardí a natajà i arreglar les plantes, o al hort em la meva neta Jana a recollir fressetes, ell es el primer em intentar ayudarme o al meins a fense compañía, poro cuan rego fuix despavorit, no es gaire amic del aigua. Sempre que li parlo em contesta em un timit, suau i tendre miauuu.., i cuan estic quiet em fà petons, mai antepossa el manjà per la compañía, primer vol està en mi i despres sense preses va menjant poc a poquet. Poro no creieu q’es tan bon noi, con que es de carrer a les sargantanes les te martiritzades les caça em gran facilitat, i juga em elles. L’altre dia el vaig veure beben aigüa de la piscina i li baig dir que no u fagi q’es dolente per beure i li pot fer mal, possanli el seu potet d’el aigüa a prop, i em va fer cas va beure. Are el “Sert” es un bon amic del “Eixerit” no solsament s’acaricien sino que cuan mel emporto a pasetjar es saluden com diense fins are!. Coneixeu els dos gatets, pero el gos no, are el podeu coneixer, es tan negre com la nit i “l’Eixerit” poro con que es una mica gran la barbeta la te blanca, jo de begades li dic pirata barba blanca, i d’altres coses com negre, moreno, lleig fumat, etc. i a totes les coses que li dic ell sap perfectament q’estic parlan d’ell o em ell. Aquí us el presento, ¿ es lleig fumat hoy ¿. Ha!!! me olvidaba con que ara ja coneixeu el “Correterres” si el beigesiu per algún lloc sisplau mu dieu i així pudriem festejar la seva trubada, encara que corre tan, i tan depressa, q’es difícil atraparlo. I si no el veieu no us preocupeu perqué tinc la sensació que cuan un gatet no es trobe a la terra, pot estar en el país més divertit per viure, el de ………….Nunca Jamàs.
FOTO Nº 831 J. A. López Garriga

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada