dijous, 15 de setembre del 2011

REVISTA " SKORPIO 8 " octubre 2011 SENSACIONS " EL GATET EIXERIT IV " pàg. 7

Pàgina7 SKORPIO 8 Octubre 2011 SENSACIONS “EL GATET EIXERIT IV“ Bé, encara bo que us vaig presentar el Correterres, perquè des del dia de la foto ja no l’he vist més, no sé si és perquè el va espantar la càmera o què, el cas és que l’únic que continua no sols venint sinó també estant per la casa i l’hort és l’Eixerit. No us estranyi que el Correterres com que li agrada tant córrer, no para quiet, i corre molt, ara potser para qui sap on, és clar que podríem pensar que si en comptes de córrer en línia recta ho ha fet en cercle, are potser està a punt de tornar o està a prop; però si ho ha fet en línia recta, ara pot estar almenys en el País de Mai Més, us en recordeu del Peter Pan?
Quí sap a aquestes hores, tot és possible, és clar que els gatets no volen però la imaginació sí, i si l’ha trobat potser ara està al vaixell del Capità Garfi intentant recuperar la Campaneta; bé però això és una altra història.
Tornant al nostre poble, és curiós veure amb quina estimació em tracta l’Eixerit, sempre que vaig al jardí a netejar i arreglar les plantes, o a l’hort amb la meva néta Jana a recollir maduixetes, ell és el primer a intentar ajudar-me o almenys a fer-nos companyia. Però quan rego fuig espaordit, no és gaire amic de l’aigua. Sempre que li parlo em contesta amb un tímid, suau i tendre mèu... I quan estic quiet em fa petons, mai anteposa el menjar a la companyia, primer vol estar amb mi i després sense presses va menjant a poc a poquet. L’altre dia el vaig veure bevent aigua de la piscina i li vaig dir que no ho fes que és dolenta per beure i li pot fer mal. Li vaig posar el seu potet de l’aigua a prop, i em va fer cas i va beure. Ara el Sert és un bon amic de l’Eixerit, no solament s’acaricien sinó que quan me l’emporto a passejar se saluden com dient-se fins ara! Coneixeu els dos gatets, però el gos no, ara el podreu conèixer, és tan negre com la nit i l’Eixerit però com que és una mica gran la barbeta la té blanca, jo de vegades li dic pirata barba blanca, i d’altres coses com negre, moreno, lleig fumat, etc., i a totes les coses que li dic ell sap perfectament que estic parlant d’ell o amb ell. Ah!, m’oblidava, com que ara ja coneixeu el Correterres, si el veiéssiu per algun lloc si us plau m’ho dieu i així podríem festejar la seva trobada, encara que corre tant, i tan de pressa, que és difícil atrapar-lo. I si no el veieu no us preocupeu perquè tinc la sensació que quan un gatet no es troba a la terra, pot estar en el país més divertit per viure, el País de Mai Més.
FOTO Nº 831 J. A. López Garriga

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada