dimecres, 14 de setembre del 2011

REVISTA SKORPIO 7 JULIOL 2011 SENSACIONS "EL GATET EIXERIT III" pág. 7

Pàgina7 SKORPIO 7 Juliol del 2011
SENSACIONS El gatet eixerit III FOTO 433
Ja sé que ho estàveu desitjant, bé, doncs ara sí, aquest! Aquest és el Correterres, de qui us havia parlat i que era tan mogut que no es deixava agafar ni fotografiar. Per fi ja li he pogut fer la foto perquè també el conegueu. És tan tremendo que no para quiet d’aquí cap allà, sempre corrent. Encara no he aconseguit que es faci amic del Sert, per tant, només arriba a la porta d’entrada al jardí.
Dels animals cada dia descobreixes quelcom; per exemple, l’Eixerit no sols és afectuós, educat i, per descomptat, eixerit, sinó que també té cura, passa per sobre la taula i per moltes coses que hi hagi no sols no en mou ni una que ni tan sols les frega, en això s’assembla al “Davi”, ai!! El Davi és un gat siamès que tenim a Barcelona, ara amb el meu fill Josep, li vam posar aquest nom per…, bé us ho explicaré. Els dos gatets que vam tenir abans que el Davi se’ns varen morir joves pobrets, i hi ha una forma de parlar que de nens utilitzàvem com jugant entre els amics que és al vesre, osigui al revés, i ja fa 16 anys un cop aprovat pels nostres tres fills i la mare li vàrem posar Vida, que al revés és Davi, d’alguna manera potser en part és la raó que aviat complirà disset anys. Bé, us estava parlant de l’Eixerit, doncs no us ho perdeu, fa poc que vaig donar compte que no és Eixerit, és Eixerida. Sí, tal com ho llegiu, no és un gat, és una gata. De totes maneres no deixarà de ser per a vosaltres i per a mi l’Eixeri, és clar si no em dieu al contrari, jo sempre respectaré la vostra opinió (a la revista teniu el meu correu electrònic, i també tenim pàgina al Facebook).
És curiós veure el comportament dels animals, que molts són tan intel•ligents que sols els falta parlar. Quan trec a passejar el Sert totes les tardes, l’Eixerit es posa al costat d’ell i ens acompanya un bon tros, va miolant, com volent dir jo també vull passejar amb vosaltres, per què no em portes com al Sert amb una corretja? Quines coses! El que fa l’afecte d’un animal, amb el seu comportament es fan estimar. Per una altra banda, sembla mentida que un gat , bé una gata, i un gos siguin amics i s’acariciïn, quan normalment els gats i els gossos no lliguen, especialment els gats que en veurels se’ls estarrufa la cua i se’ls posen els pèls de punta.
Tinc la sensació que l’Eixerit està tan agraït perquè li poso menjar i l’acaricio, que m’ho agraeix fent-se bon amic del meu gos, el Sert. Bé, i també perquè ell és l’amo i senyor de la casa. És un pilota!
J. A. Lòpez i Garriga

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada